Logo Lípa
Motto: Chceme-li změnit věci nebo lidi kolem nás, musíme v první řadě změnit sami sebe.

Doprava na Hlincovu Horu

Hlincová Hora č. 31 je v těsné blízkosti Č. Budějovic. Od nádraží směr Rudolfov, ve Starém Vrátě serpentinou vpravo na Hlincovu Horu. Domek č. 31 je třetí dům za cedulí H. Hora po levé straně těsně u silnice.

Přístupové možnosti:

Autodoprava

Možnost parkování u domku č. 31

Městským autobusem [červený]

Stanoviště u vlakového nádraží, Autobus linka č. 1, zastávka „Hlincová Hora“
Od zastávky je Lípa vzdálená 300m. Jezdí cca pětkrát denně

Městským autobusem [červený] + 1km pěšky

Stanoviště u vlakového nádraží, Autobus linka č. 1, zastávka „Rudolfov - Na Americe“
Od stanice autobusu „Rudolfov - Na Americe“ je možné zvolit trasu lesem nebo po silnici:

Trasa 1: pěšky od stanice autobusu „Rudolfov-Na Americe“ dále po silnici vzhůru do serpentiny, cca za 1,3 km přijdete do Hlincovy Hory

Trasa 2: (cyklostezka) pěšky od stanice autobusu procházkou po cyklostezce lesem. Po výstupu z autobusu přejít silnici, po levé ruce nechat hospodu „Na Americe“, ulicí mezi domky k lesu, po levé ruce je malá tvrz Lustenek. Asfalt přejde do úvozové cesty, dále do mírného kopce. Později vstoupí cesta do lesa. Po chvíli se cesta jen jednou rozdvojuje, Váš směr je vpravo do kopce. Vyjít na rovinku, na úroveň obce Hlincova Hora, přejít přes louku vysekanou pěšinkou vpravo, jste na počátku obce.

Dálkovým autobusem [modrý]

Modrý autobus jede ze stanoviště č. 23 z autobusového nádraží v 16.05 směr Třeboň přes Zvíkov. Vystoupí se na stanici "Hlincova Hora a jde se kousek zpátky k domu č. 31, který je v tomto případě poslední u silnice na pravé straně.

Cyklodoprava

Pro zdatné sportovce po cyklostezce